perjantai 29. syyskuuta 2017

Seattle, Washington --> Grants Pass, Oregon



Jäähyväiset Seattlelle, muttei seattlelaisille. Dean, eläköitynyt palomies, oli lähdössä viime viikolla San Franciscoon moikkaamaan poikiansa. Kun hän kuuli, että myös minä olen lähdössä San Franciscoon, siirsi hän omaa matkaansa viikolla, jotta saisi matkaseuraa ja jaettua kuluja. Tänään, perjantaina, siis lähdimme matkaan hänen asuntoautollansa. Matka kestänee 3-4 päivää, mitään kiirettä ei ole. San Franciscoon minua odottaa Bea, kultainennoutaja, tiistaiksi. Hänen emäntänsä lähtee Lontooseen ja minä jää lenkittämään Beaa kahdeksi viikoksi.

Connie vaati saada kyydittää minut Deanin luokse etelä-Seattleen aamulla viiden aikaan.  Sopi minulle hyvin. Dean oli valmiina lähtöön kun saavuimme ja matkaan pääsimme kuuden aikoihin. Tosin pysähdyimme hetikohta hakemaan aamiaiskahvit ja -croissantit. Söimme ne amerikkalaiseen tapaan ajaessamme ja soitimme vuortellen lempimusiikkiamme netistä. Ensimmäinen etappi oli Eugene, Oregonissa. Kävimme hampurilaisilla, pienellä happihypyllä ja sen jälkeen otimme nokoset. Matka jatkui vielä parin tunnin verran Grants Pass´iin, jossa nyt kokkaamme ja yövymme Walmartin parkkipaikalla. Asuntovaunu on yhdeksän metriä pitkä ja se on jaettu kahteen osaan eli meillä molemmilla on omat huoneet.  Autosta löytyy myös keittö, wc/suihku ja onpa meillä jopa telkkarikin.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti