maanantai 17. marraskuuta 2014

Kuala Lumpur, Malesia


Olin menossa katsomaan näyttelyitä Visual Art Galleryyn. Satoi kaatamalla ja juoksin bussipysäkiltä sateenvarjo pään päällä keikkuen. Kysyin vastaantulevalta mieheltä, missä sisäänkäynti on ja hän ohjasi minut rakennuksen toiselle puolelle. Jatkoin juoksua, kunnes huomasin kulkevani punaista mattoa pitkin, tv-kamerat kuvasivat kulkuani ja orkesteri soitti rappusissa. Olin hölmistynyt, mutta halusin sateesta pois, joten kävelin punaista mattoa pitkin sisälle. Minut toivotettiin tervetulleeksi drinkin kera. Yritin näyttää siltä, kuin kuuluisin joukkoon, poiskaan en voinut enää lähteä. Aikani ihmeteltyäni selvisi, että olin Kuala Lumpurin Fashion Weekendin ja Year End Shopping´n avajaisissa. Joku tärkeän näköinen nainen toivoi minun viihtyvän ja nauttivan tilaisuuden antimista. No, mikäs siinä. Ruokaa, juomaa, puheita, muotinäytöksiä, musiikkia - ja lahjakassi. Kassissa oli batiikkikangas, pussukka, cd, luonnoslehtiö, kirja, pinssi... Vähän kyllä hävetti rento pukeutumiseni, mutta sitten ajattelin, että mitä hittoa! miehän olen boheemi, eikä mulla ole mitään hävettävää :D Asenne ratkaisee.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti